4daagse chica's

zondag, mei 29, 2005


Hou toch eens op met dat ge-sms Tan ;-) Posted by Hello

4 Comments:

  • At 10:09 p.m., Anonymous Anoniem said…

    wie doet deze plaatjes van ondertiteling voorzien ? ze was toevallig even met mij aan het smssen.. :-)
    groetjes Pat...die haar overal volgt en STEUNT

     
  • At 2:15 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Overal volgt?? Loop je mee Pat? Of heb je het over het o zo makkelijke digitale volgen?? Chica's, ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar zou ie niet eens mee moeten lopen om het zelf te voelen??

    :-) Chicazussie (aka kleine heks)

     
  • At 2:30 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik denk dat ie de 2x40 in Amersfoort mee gaat doen..

     
  • At 4:51 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik heb iets opgevangen dat ie het op z'n handen ging doen.. weet ik niet zeker hoor.. Pat, hoe was het nou??

     

Een reactie posten

<< Home